همه ماشین های رنگارنگ کجا رفته اند_ مطالعه نشان می دهد که آنها ناپدید می شوند

Support ForumCategory: Questionsهمه ماشین های رنگارنگ کجا رفته اند_ مطالعه نشان می دهد که آنها ناپدید می شوند
Bud Paras asked 15 hours ago
Print Friendly, PDF & Email

اگر این روزها دنیای ماشین به نظر شما خاکستری تر به نظر می رسد … خوب است
iSeeCars.com جدیدترین مطالعه رنگ iSeeCars نشان می دهد که اتومبیل های رنگارنگ به نصف محبوبیت قبلی خود رسیده اند، با رنگ های خاکستری از 60 درصد به 80 درصد از سهم بازار بین سال های 2004 و 2023. این مطالعه بیش از 20 میلیون خودرو را در 20 سال گذشته مورد بررسی قرار داد. سال ها برای ثبت این تغییرات در روند رنگ خودرو. اگر در سال های اخیر منظره ای رنگارنگ کمتر از شیشه جلوی خود احساس کرده اید، اشتباه نمی کنید.
رنگ‌های خاکستری شامل سیاه، سفید، نقره‌ای یا خاکستری هستند، رنگ‌های نسبتاً محبوب در بیشتر تاریخ خودرو. اما در طول 20 سال گذشته، این رنگ‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای سهم بازار خود را افزایش داده‌اند و سهم رنگ‌های رنگارنگ‌تر (آبی، قرمز، سبز و غیره) را به نصف کاهش داده‌اند، از 40 درصد به 20 درصد.
صعود بی امان در رنگ های خاکستری همه رنگ های دیگر خودرو را کنار می زند
iSeeCars.com اگر به این نمودار نگاه کنید، می توانید افزایش ثابت سهم مقیاس خاکستری را در دو دهه گذشته مشاهده کنید. در حدود سال 2013 یک فلات کوتاه وجود داشت، با حدود 73 درصد سهم، اما در 10 سال گذشته شاهد رشد بی‌امان آن‌ها بوده‌ایم. با این حال، هر چهار مورد از این سایه‌های خاکستری محبوبیت پیدا نکرده‌اند، و یکی در واقع مقدار زیادی از سهم خود را از دست داده است.
اطلاعات بیشتر از Adviser بهترین شرکت‌های بیمه خودرو در اکتبر 2022ByPenny GusnerEditor مقایسه قیمت‌های بیمه خودرو آنلاین (نرخ‌های 2022) ByJason MetzEditor همه رنگ‌های خاکستری یکسان ایجاد نمی‌شوند و نقره بیش از 50 درصد از سهم خود را از دست می‌دهد
iSeeCars.com تفکیک رنگ‌ها تصویر جالبی را ترسیم می‌کند. بزرگترین برنده رنگ خاکستری بود که 82 درصد سهم را در 20 سال گذشته به دست آورد. برعکس، نقره بزرگ‌ترین بازنده بود و بین سال‌های 2004 تا 2023 52 درصد از سهم خود کاهش یافت. در واقع، نقره اکنون به سختی از محبوب‌ترین رنگ غیر خاکستری، آبی جلوتر است. ما همچنین در سال‌های اخیر شاهد تغییر رنگ سبز هستیم، زیرا سعی می‌کند خود را از نارنجی، بژ، قهوه‌ای، زرد و طلایی جدا کند.
خودروهای سفید، خاکستری، مشکی و نقره ای بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند
آسوشیتدپرس اگر به مطالعه کامل در iSeeCars.com بروید، می‌توانید همه این نمودارها را به‌علاوه رتبه‌بندی رنگ‌های خودرو بر حسب بخش برای کامیون‌ها، شاسی‌بلندها و خودروها ببینید. ما آنجا را بررسی کردیم تا ببینیم وقتی از بازار کلی دور شدی و به بخش‌های مختلف نگاه کردی، چیز جالب‌تری در حال وقوع است یا خیر. اما حقیقت این است که آنها فقط نشان می دهند که بازار کلی کجاست، اگرچه بخش خودروهای اسپرت رنگارنگ تر از بقیه است.
نگاهی به رنگ خودروها بر اساس بخش خودرو، سهم بازار مشابهی را برای همه آنها نشان می دهد
iSeeCars.com من یک نظریه دارم در مورد اینکه چرا در 20 سال گذشته شاهد چنین عملکرد قوی برای رنگ‌های خاکستری هستیم. من فکر نمی کنم این رنگ ها آنقدر که به نظر می رسد محبوب باشند. من فکر می کنم شما دلال های زیادی دارید که ماشین سفارش می دهند، و آنها فرض می کنند همیشه می توانند یک ماشین سیاه، سفید، نقره ای یا خاکستری بفروشند. و من فکر می کنم که مصرف کنندگان نیز این کار را انجام می دهند.
فکر می‌کنم مصرف‌کنندگان تمام این ماشین‌های سیاه، سفید، نقره‌ای و خاکستری را می‌بینند و تصور می‌کنند، "خب، اینها واقعاً رنگ‌های مورد علاقه من نیستند… اما به نظر می‌رسد که بقیه آنها را دوست دارند و من می‌خواهم بتوانم ماشینم را بفروشم. در برخی موارد، بنابراین من نیز یکی از آن رنگ‌های مطمئن را دریافت می‌کنم، حتی اگر واقعاً آنها را چندان دوست نداشته باشم." اگر در مورد آن فکر کنید، اگر همه این کار را انجام می دهند، پس همه این خودروهای خاکستری، سیاه، سفید و نقره ای آنچه را که همه می خواهند منعکس نمی کنند، بلکه منعکس کننده چیزی هستند که فروشندگان و مصرف کنندگان فکر می کنند همه می خواهند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Karl BrauerFollowingKarl Brauer یکی از همکاران Forbes Cars and Bikes است. کارل به عنوان یک علاقه‌مند به ماشین، اشتیاق خود به حمل و نقل شخصی را با اشتیاق خود به نوشتن و تحلیل ترکیب کرده است. نتیجه یک حرفه پر ارزش به عنوان روزنامه نگار خودرو و تحلیلگر صنعت است. نقش های حرفه ای کارل شامل سردبیر در Edmunds.com، مدیر ارشد بینش صنعت در Kelley Puritanic Book و ناشر اجرایی Autotrader و Kelley Blasphemous Scripture بوده است. در سال 2020 کارل به عنوان تحلیلگر اجرایی آنها به iSeeCars.com پیوست، جایی که او مطالعات صنعتی در مورد قیمت گذاری خودرو و روند فروش را مدیریت می کند. کارل همچنین پوشش ویدئویی در مورد اتومبیل های جدید تولید می کند که در کانال یوتیوب او "کارل براور ماشین ها" نمایش داده می شود. ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

When you loved this short article and you wish to receive details relating to اخبار مسابقات اتومبیلرانی generously visit our webpage.