طراحی وب سایت چیست؟

Support ForumCategory: Questionsطراحی وب سایت چیست؟
Sabine Lim asked 9 hours ago
Print Friendly, PDF & Email

استفاده از خدمات دیجیتالی در رشد و توسعه کسب‌و‌کارها نقش بسیار تاثیرگذاری داشته و در برندینگ و افزایش فروش مجموعه‌ها نیز لازم و ضروری است که نیاز به تخصص بالایی دارد.

هیچ کاربری دوست ندارد پس از کلیک روی لینک مورد نظرش با خطای ۴۰۴ روبرو شود. از اشتباهات رایج در طراحی سایت خدماتی سایت این است که وقتی سایتی به طور کامل طراحی سایت خدماتی آن تمام نشده را آپلود کنید تا بالا بیاید. این کار باعث ایجاد خطای ۴۰۴ می شود. در نتیجه مخاطب شما اعتماد خود را نسبت به سایت شما از دست می دهد.
۱۵- بنرهای تبلیغاتی

در حوزه هنر و طراحی، هر قسمتی از ترکیب بندی که فاقد عناصر بصری باشد، فضای سفید نامیده می شود حتی زمانی که در واقع سفید نباشد. شاید در نگاه اول متوجه اهمیت فضاهای خالی و به اصطلاح سفید نشوید اما به خاطر داشته باشید که چیدمان آگاهانه فضاهای سفید در طراحی وب سایت، به عناصر بصری مختلف صفحه وب شما اجازه تنفس و دیده شدن را می دهد. همچنین می تواند ساخت سایت خدماتی با وردپرس برای دستیابی به اهداف دیگری مانند ترتیب، تعادل، تاکید و موارد دیگر هم کمک کننده باشد.

بسیاری از مدیران و صاحبان وبسایت ها تصور می کنند طراحی سایت بسیار ساده است و به راحتی از کنار برخی از مهمترین نکات میگذرند و دچار اشتباه های بسیار رایج ساخت سایت خدماتی در طراحی وب قیمت سایت خدماتی وردپرسی می‌شوند. در حالی که برطرف کردن هر یک از این نکات باعث روند رو به رشدی در جذب و حفظ مخاطب خواهد شد. در این مقاله قصد دارم تا ۲۱ اشتباه رایج در طراحی سایت را به شما معرفی کنم.
فراموش نکنید که وبسایت شما، اصلی ترین ابزار کار و کسب درآمد شما در دنیای وب است. در واقع کانال ارتباطی بین شما و مخاطبان شماست. از این رو باید برای حفظ مخاطبین خود سایت حرفه ای و بدون نقصی خلق کنید. بسیاری از اشتباهات رایج در طراحی وب‌سایت عامل مخرب در جذب و حفظ مخاطبین شما می‌باشد.
اشتباهات رایج در طراحی سایت خدماتی سایت

خیلی محیط و صفحه سایت را شلوغ نکنید. دیدن یک صفحه شلوغ و درهم، احساس سردرگمی به بیننده خواهد داد و اصطلاحا توی ذوقش خواهد خورد. شما مجبور نیستید همه چیز را در صفحه اول نمایش دهید یا از چندین رنگ و افکت همزمان در صفحه استفاده کنید. از ویژگی های یک سایت جذاب این است که دید بیننده را خسته نکند. بلکه فضای انرژی بخشی برای او باشد.
۵- لوگو مناسب

اصل تاکید به ما یادآوری می کند که همه عناصر وب سایت ما با هم برابر نیستند و فرقی نمی کند که این المان، لوگوی شما باشد یا یک دکمه CTA و یا حتی یک تصویر؛ اگر عنصری در صفحه وب سایت شما وجود دارد که قیمت سایت خدماتی وردپرسی می‌خواهید بازدیدکنندگان قبل از دیدن بخش های دیگر به آن توجه کنند، باید از اصل تاکید بوسیله بهره گیری از رنگ های روشن و یا تیره، انیمیشن و اندازه متفاوت، اطمینان حاصل کنید که تاکید لازم را به آن المان اختصاص داده اید و آن عنصر را از دیگر بخش ها مجزا نمودید.

ایجاد یک دکمه CTA برای تشویق بازدیدکنندگان به کلیک کردن
ایجاد عناصری مانند راهنمایی برای نمایش مسیر به کاربران
استفاده در لودر برای هیجان‌انگیزتر کردن قیمت سایت خدماتی وردپرسی زمان انتظار
مواردی که کاربران باید به آنها توجه کنند، مانند لایت باکس برای ثبت نام

یکی از ویژگی های سایت خوب و جذاب، سرعت سایت است. گاهی برای مخاطب همه اطلاعات موجود در سایت شما مهم نیست. اما برای همه مخاطبین این موضوع مهم است که در کسری از ثانیه به اطلاعاتی که مد نظر آنهاست، دسترسی یابند. سرعت وارد شدن به صفحات، سرعت لود تصاویر و … بخشی از جذابیت سایت شما از منظر بیننده است.
۹- جایگاه محتوا