تویوتا پریوس پرایم 2024_ حل «الکتریک در مقابل. بحث بنزین

Support ForumCategory: Questionsتویوتا پریوس پرایم 2024_ حل «الکتریک در مقابل. بحث بنزین
Ardis Penington asked 10 hours ago
Print Friendly, PDF & Email

پریوس پرایم جدید می تواند تا 44 مایل را با نیروی الکتریکی قبل از روشن کردن موتور طی کند
فروش موتور تویوتا بحث های زیادی در مورد نوع وسیله نقلیه امروزی که همه ما باید رانندگی کنیم وجود دارد. اما من از این فرصت استفاده خواهم کرد تا توضیح دهم که چرا نسل فعلی تویوتا پریوس پرایم، نسخه هیبریدی پلاگین هیبریدی قدیمی تویوتا، مصالحه قانع کننده ای را بین خودروهای صرفاً الکتریکی و بنزینی ارائه می دهد.
اول از همه – همه ما فشار برای حرکت به سمت وسایل نقلیه الکتریکی را در اسرع وقت، همراه با فشارهای زیادی علیه خودروهای الکتریکی دیده و شنیده ایم. مدیران عامل در شرکت‌های مختلف خودرو، هر دو از توسعه خودروهای الکتریکی عقب‌نشینی می‌کنند و در عین حال می‌گویند که بهترین خودروها برای مصرف‌کنندگان هستند. این متناقض به نظر می رسد، زیرا من می خواهم فکر کنم هر شرکتی که محصولات مصرفی تولید می کند این کار را با هدف ارائه راه حل(های) مشتری با بالاترین کیفیت با بهترین ارزش ممکن انجام می دهد.
تویوتا پریوس در تریم پایه SE با قیمت مقرون به صرفه 34000 دلار شروع می شود
Karl Brauer این آخرین کلمه ای است که برای این تحلیل روی آن تمرکز می کنم، زیرا اگرچه ارزش همیشه اولویت اصلی خریداران خودرو نیست، من استدلال می کنم که باید باشد، به خصوص با توجه به اینکه معمولاً دومین چیزی است که مصرف کننده می پردازد. برای (پس از مسکن). البته ما باید ارزش را تعریف کنیم، زیرا این یک مفهوم تا حدی سخت است، پس بیایید این کار را انجام دهیم. از دیدگاه من، ویژگی هایی که ارزش خودرو را تعریف می کنند، به ترتیب زیر هستند:
بیشتر از FORMFORBES Consultant بهترین شرکت های بیمه خودرو در اکتبر 2022ByPenny GusnerEditor مقایسه قیمت آنلاین بیمه خودرو (نرخ 2022) ByJason MetzEditor

* قابلیت اطمینان
* ایمنی
* راحتی
*انعطاف پذیری
* کارایی
* مالکیت
در حالی که یک فرو رفتن عمیق در هر یک از این ویژگی های وسیله نقلیه جالب خواهد بود، برای اختصار، من قصد دارم به هر یک در سطح بالایی ضربه بزنم.
قابلیت اطمینان کاملاً خود توضیحی است. هدف یک ماشین این است که شما را در زمانی که می خواهید شما را جابجا کند حرکت دهد. اگر خودرویی نتواند این نیاز اولیه را برآورده کند، وزن کاغذ بزرگ و گران قیمت است.
ایمنی یکی دیگر از ویژگی های آشکار و خود توضیحی است. ما تقریباً 50000 نفر را در سال به دلیل تصادفات رانندگی در ایالات متحده از دست می دهیم، این غم انگیز و ترسناک است، و اگر شما در حال مبارزه برای فضا در جاده های آمریکا هستید، برای زنده ماندن به هر مزیتی نیاز دارید.
راحتی پس از قابلیت اطمینان و ایمنی به دست می آید، زیرا اگر خودرویی مانند اتاق شکنجه نباشد، خوب خواهد بود. استانداردهای راحتی هر کس متفاوت است، اما این نکته غیرقابل انکار است – راحتی بیشتر همیشه بهتر از راحتی کمتر است.
انعطاف پذیری به معنای ارائه طیف گسترده ای از موارد استفاده به اپراتورهای خودرو است. Sport utility vehicle ها به دلایلی محبوب هستند – زیرا آنها بسیاری از کارها را به خوبی انجام می دهند. به عنوان مثال، آنها به صاحبان خود اجازه می دهند تا در خیالات 7 سرنشین گشت و گذار خارج از جاده (که به ندرت برآورده می شود) افراط کنند.
تعریف عملکرد ممکن است دشوار باشد. برخی از افراد عملکرد را صفر تا 60 بار یا زمان دور نوربرگ رینگ می دانند. برخی دیگر فکر می کنند بهتر شدن از 50 mpg نشان دهنده عملکرد شگفت انگیز است. اما مانند راحتی، بیشتر بهتر از کمتر است.
هزینه مالکیت بسیار فراتر از قیمت خرید است، زیرا هزینه‌های یک وسیله نقلیه کمتر به MSRP آن مربوط می‌شود و بیشتر به قیمت آن مربوط می‌شود که آن را می‌خرید در مقابل ارزش آن زمانی که زمان فروش فرا می‌رسد – یا ارزش فروش مجدد.
پریوس پرایم دارای پیشرانه هیبریدی 220 اسب بخاری است
Karl Brauer با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، می‌توانم با اطمینان بگویم که هیبریدی‌های پلاگین یک گزینه پیشرانه قانع‌کننده برای خریداران خودروهای جدید ارزش‌گرا هستند، و تویوتا پریوس پرایم یک خودروی پلاگین هیبریدی متقاعدکننده است. بیایید با درک این موضوع شروع کنیم که چرا خودروهای پلاگین هیبریدی برتر از سایر گزینه‌های پیشرانه هستند. به یاد داشته باشید که انعطاف پذیری جزء کلیدی ارزش است و پلاگین هیبریدها بیشترین انعطاف را ارائه می دهند. پریوس پرایم کنونی می‌تواند 44 مایل را با برق خالص طی کند و به طور موثری خودروی برقی برای نیازهای روزانه اکثر مردم است، ویژگی‌ای که نه خودروهای بنزینی و نه هیبریدی‌های سنتی ارائه می‌دهند.
پریوس پرایم با حداکثر برد 600 مایلی یک وسیله نقلیه عالی برای سفر جاده ای است
فروش موتور تویوتا همه ما شنیده‌ایم که طرفداران خودروهای برقی در هنگام دفاع از محدوده باتری خودروهای برقی، آمار «استفاده روزانه 40 مایلی» را مطرح می‌کنند. اما اگر اکثر مصرف کنندگان به ندرت به بیش از 40 مایل سفر در روز نیاز دارند، تویوتا پریوس پرایم نیز آنها را پوشش می دهد. و با قیمت اولیه کمتر از تقریباً هر EV. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآن، هنگامی که یک مصرف‌کننده به ناچار باید بیش از 40 مایل – یا حتی بیش از 400 مایل – را در یک روز معین طی کند، یک پلاگین هیبریدی می‌تواند این مورد را بدون رد کردن یک ضربه انجام دهد.
با وجود موتور بیشتر و شتاب سریع تر، پریوس پرایم جدید هنوز 50 مایل بر گالن تولید می کند
فروش موتور تویوتا آیا زمانی برای اتصال به برق ندارید؟ مشکلی نیست فقط به رانندگی با موتور احتراق داخلی ادامه دهید و در یکی از 150000 پمپ بنزین توقف کنید تا با روشن شدن چراغ کم بنزین در کمتر از 5 دقیقه پمپ بنزین را پر کنید. این مظهر انعطاف پذیری است. و همانطور که هر کسی که خریداران خودرو را درک می کند توضیح خواهد داد، مردم برای نیازهای روزانه خود خرید نمی کنند، بلکه حداکثر نیاز مصرف خود را می خرند. در واقع، آنها برای حداکثر نیاز مصرفی خود خرید می کنند، به همین دلیل است که شاسی بلندهای سه ردیفه و پورشه 911 GT3 بسیار داغ هستند، علیرغم اینکه تقریباً هیچ کس تا به حال 7 نفر را از جاده خارج نکرده یا در پیست نوربرگ رینگ تعقیب نکرده است.
پریوس پرایم طراحی هاچ بک و ابزارهای مرتبط با آن را حفظ کرده است
فروش موتور تویوتا ممکن است یک واقعیت احمقانه باشد، اما همچنین یک واقعیت غیرقابل انکار است. این همچنین نشان می دهد که تویوتا پریوس پرایم نمی تواند بهترین وسیله نقلیه ای باشد که می توانید بخرید زیرا یک SUV نیست. اما پریوس پرایم یک طراحی هاچ بک با 20 فوت مکعب فضای بار در پشت صندلی ردیف دوم ارائه می دهد که تقریباً نصف یک هوندا CR-V است و بیشتر از بسیاری از سدان ها است. اگر مصرف‌کننده‌ای واقعاً به فضای بیشتری برای افراد و محموله‌ها نیاز دارد، به او اشاره می‌کنم کیا سورنتو پلاگین هیبریدی، که احتمالاً دومین خودروی برتری است که می‌توانید در حال حاضر بر اساس این شش ویژگی ارزش‌محور خریداری کنید.
صندلی های پارچه ای را می توان به چرم شبیه سازی شده با گرمایش و سرمایش ارتقا داد
فروش موتور تویوتا اما برای توجیه افزایش قیمت سورنتو باید واقعاً به آن صندلی و فضای اضافی نیاز داشته باشید، زیرا تویوتا پریوس پرایم از 34000 دلار شروع می شود در حالی که کیا سورنتو پلاگین هیبریدی از 50000 دلار شروع می شود. اگر خریدار واقعاً به انعطاف بیشتر نیاز داشته باشد، افزایش 40 درصدی قیمت ممکن است توجیه شود. همه باید به بازی با ارزش بسیار بهتر پایبند باشند و Prius Peak را بخرند.
حالت‌های رانندگی چندگانه شامل تنظیمات «اسپرت» برای هندلینگ جذاب‌تر است
فروش موتور تویوتا اکنون اجازه دهید به عملکرد نگاه کنیم، که بسیاری از طرفداران خودروهای برقی می گویند باید به نفع خودروهای برقی باشد. اگر شتاب خط مستقیم دیدگاه منحصربه‌فرد و نزدیک‌بین شما نسبت به عملکرد است – و برای تعداد ناامیدکننده‌ای از خودروسازان خودخوانده، چنین است – بله، بیشتر خودروهای الکتریکی سریع‌تر از اکثر خودروهای هیبریدی پلاگین هستند. اما اگر دیدگاه خود را از عملکرد به هندلینگ و ترمز بسط دهید، خودروهای الکتریکی سنگین به خوبی خودروهای بنزینی یا هیبریدی نخواهند بود. و اگر زمان سفر را برای سفرهای جاده ای طولانی تر طی کنید، خودروهای برقی عملکرد وحشتناکی ارائه می دهند. تمام آنچه گفته شد، خودروهای برقی سرعت فوق‌العاده خط مستقیم را ارائه می‌دهند.
صندلی عقب پریوس پرایم برای بزرگسالان سایز کامل جادار و راحت است
Karl Brauer در این مرحله می توان با اطمینان گفت که قابلیت اطمینان، ایمنی و راحتی تقریباً در هر خودروی مدرنی قابل قبول است، بنابراین خودروهای پلاگین هیبریدی، هیبریدی، خودروهای گازسوز و خودروهای برقی تقریباً در این زمینه ها گره خورده اند. با این حال، شایان ذکر است که تویوتا بهترین سابقه را در زمینه قابلیت اطمینان دارد و با توجه به این که مهم‌ترین ویژگی برای یک خودرو است، هر تویوتا، از جمله پریوس پرایم، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. پلاگین هایبرید دارای مزیت آشکار در انعطاف پذیری هستند، در حالی که خودروهای برقی یک مزیت مشترک در عملکرد خط مستقیم دارند (اما وزن آنها مانع از هندلینگ و ترمزگیری می شود…).
ارزش خودروهای برقی کارکرده در سال گذشته سقوط کرده و به زیر خودروهای بنزینی سقوط کرده است
iSeeCars.com اکنون به هزینه مالکیت رسیده ایم. اگر بازار خودروهای دست دوم را تماشا کرده باشید یا مطالعه اخیر iSeeCars را خوانده باشید، می‌دانید که ارزش خودروهای الکتریکی در حال سقوط است. آنها در سال گذشته بیش از 30 درصد کاهش یافته اند، از 40,000 دلار در ژوئن 2023 به 28,000 دلار در می 2024 برای یک خودروی برقی متوسط ​​1 تا 5 ساله. و من فکر نمی کنم آنها هنوز به پایین ترین سطح خود رسیده باشند. شاید وقتی میانگین قیمت خودروهای برقی کارکرده به کمتر از 25000 دلار می رسد، انگیزه 4000 دلاری خودروهای برقی استفاده شده به تثبیت ارزش بازار آنها کمک کند. شاید.
ترکیبی از استفاده کم و هزینه بالا، خودروهای برقی را به گران‌ترین خودروهای رانندگی تبدیل کرده است
iSeeCars.com اما وقتی به قیمت خودروهای برقی جدید که بالاتر از قیمت بنزین یا هیبریدی است نگاه می‌کنید و آن‌ها را با قیمت‌های خودروهای برقی موجود در بازار کارکرده مقایسه می‌کنید که اکنون از همه انواع خودروهای دیگر پایین‌تر هستند، می‌توانید متوجه شوید که چقدر یک خودروی برقی خریداری می‌کنید. واقعا برای شما هزینه دارد زیاد! این بدان معنی است که شما نه تنها از یک EV انعطاف پذیری کمتری دریافت می کنید، بلکه برای داشتن انعطاف پذیری کمتر هزینه بیشتری می پردازید. مطالعه اخیر ما در iSeeCars تأیید می‌کند که میانگین خودروهای برقی حدود 10000 مایل در سال رانده می‌شود، در مقابل بیش از 12000 مایل سالانه برای خودروهای بنزینی، هیبریدی و هیبریدی پلاگین.
تویوتا پریوس پرایم جدید قدرت بیشتر، برد تمام الکتریکی طولانی‌تر و ظاهر بسیار بهبود یافته را ارائه می‌کند.
فروش موتور تویوتا برعکس، یک خودروی پلاگین هیبریدی جدید مانند پریوس پرایم SE با قیمت 34000 دلار نه تنها بسیار کمتر از بسیاری از خودروهای برقی جدید (که به طور متوسط ​​نزدیک به 60000 دلار هستند، بلکه کمتر از میانگین خودروهای بنزینی جدید که حدود 40000 دلار قیمت دارند) قیمت دارد. در واقع، پریوس پرایم ارزان‌ترین مدل پلاگین هیبریدی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید. چیزی که وقتی شروع به تحقیق در مورد این داستان کردم حتی نمی دانستم. به عنوان یک امتیاز اضافی، استایل جدید پریوس پرایم نیز بسیار خوب به نظر می رسد و مورد تحسین جهانی قرار گرفته است.
پریوس پرایم را می توان با سقف پنل خورشیدی انتخاب کرد تا به شارژ بسته باتری کمک کند
فروش موتور تویوتا با بازگشت به عملکرد، پیشرانه پریوس پرایم 220 اسب بخاری آن را در حدود 6 ثانیه به 60 مایل در ساعت می رساند. و از آنجایی که بخش زیادی از این شتاب از یک موتور الکتریکی می‌آید، پریوس پرایم واقعاً سریع احساس می‌شود، در آن منحنی گشتاور گسترده با قدرت کشش فوری در تقریباً هر سرعتی. درست مثل یک EV. و هندلینگ آن نیز به طرز شگفت‌انگیزی تیز است و در جاده‌های پرپیچ‌وخم، اعتماد به نفس و تعامل را ارائه می‌دهد. هورا برای وزن محدود حدود 3500 پوند! این نسبت به بسیاری از خودروهای مدرن سبک‌تر است و در مقایسه با خودروهای برقی وزن بالایی دارد.
موتور بنزینی سنتی Prius Prime را می توان در 5 دقیقه سوخت گیری کرد
کارل برائر و فراموش نکنیم که، حتی زمانی که موتور بنزینی کار می کند، پریوس پرایم هنوز حدود 50 مایل در هر گالن را بازدهی سوخت ارائه می دهد. و آیا اشاره کردم که می توانید ظرف 5 دقیقه آن را پر کنید؟
باتری 13.6 کیلووات ساعتی پریوس پرایم با شارژر خانگی سطح 2 در 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
Karl Brauer برو و این نامه عاشقانه شخصی من به Prius Prize را بنام. این خودرو با خوشحالی به خودروی سال آمریکای شمالی، خودروی سال جهان، خودرو و راننده، مجله خودروی سبز، اتومبیل واردز و ده ها نامه عاشقانه دیگر تویوتا پریوس از سراسر چشم انداز رسانه خودرو می پیوندد. و در اینجا قانع‌کننده‌ترین جنبه تویوتا پریوس جدید و به‌ویژه پریوس پرایم است: من به‌طور جدی در حال بررسی خرید یکی از آن‌ها هستم.
تویوتا پریوس پرایم مدل 2024 با قیمتی بین 34000 تا 40000 دلار ارزش بی نظیری دارد.
Karl Brauer این ماشین به سادگی یک شراب برنده پول با ارزش است – بیشتر از هر ماشین دیگری در بازار امروز.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Karl BrauerFollowingKarl Brauer یکی از همکاران Forbes Cars and Bikes است. کارل به عنوان یک علاقه‌مند به ماشین، اشتیاق خود به حمل و نقل شخصی را با اشتیاق خود به نوشتن و تحلیل ترکیب کرده است. نتیجه یک حرفه پر ارزش به عنوان روزنامه نگار خودرو و تحلیلگر صنعت است. نقش های حرفه ای کارل شامل سردبیر Edmunds.com، مدیر ارشد بینش صنعت در Kelley Dispiriting Script و ناشر اجرایی Autotrader و Kelley Amobarbital sodium Quran بوده است. در سال 2020 کارل به عنوان تحلیلگر اجرایی آنها به iSeeCars.com پیوست، جایی که او مطالعات صنعتی در مورد قیمت گذاری خودرو و روند فروش را مدیریت می کند. کارل همچنین پوشش ویدئویی در مورد اتومبیل های جدید تولید می کند که در کانال یوتیوب او “کارل براور ماشین ها” نمایش داده می شود. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

In case you adored this short article and you would like to obtain more details relating to اخبار جدید اتومبیل i implore you to pay a visit to the site.