ایجاد یک ذهنیت ایمنی-اولین از طریق برنامه های شناسایی کارکنان

Support ForumCategory: Questionsایجاد یک ذهنیت ایمنی-اولین از طریق برنامه های شناسایی کارکنان
Kandice Reynell asked 13 hours ago
Print Friendly, PDF & Email

پل گوردون، معاون ارشد فروش Rymax، یک پیشگام صنعت ممتاز و مشوق در بازاریابی وفاداری است.

getty همه می دانند که هزینه انجام کسب و کار گران است، به خصوص که اغلب با معیارهای مختلف اندازه گیری می شود. و در حالی که هزینه های بیمه برای مشاغل همچنان سر به فلک کشیده است، هزینه صدمات حین کار اغلب نادیده گرفته می شود و دست کم گرفته می شود.
بر اساس گزارش شورای ملی ایمنی، مجموع هزینه‌های آسیب‌های محل کار در سال 2022 167 میلیارد دلار بوده که شامل زیان دستمزد و بهره‌وری 50.7 میلیارد دلار، هزینه‌های پزشکی 37.6 میلیارد دلار و هزینه‌های اداری 54.4 میلیارد دلار است. غیرقابل انکار، عددی خیره کننده است.
در محیط کار همیشه در حال تحول امروز، ایمنی یکی از اولویت‌های کارفرمایان است – یا حداقل باید باشد. برخی از صنایع، مانند تولید و بسیاری دیگر، نیازمند توجه ویژه به ایمنی هستند. شرکت هایی که فرهنگ ایمنی قوی را در اولویت قرار می دهند نه تنها رفاه، بهره وری و روحیه کارکنان خود را تضمین می کنند، بلکه در شرایط خاص خطر فراخوان محصول را نیز به حداقل می رسانند.
تنها در چند ماه گذشته، فراخوان‌ها به‌طور نگران‌کننده‌ای رایج شده‌اند و بر برندهای شناخته شده و قابل اعتمادی مانند تسلا، تاید، تریدر جو و حتی استارباکس محبوب ما تأثیر گذاشته است. واضح است که هیچ صنعتی از این علائم سیاه بر شهرت یک برند مصون نیست و تأثیر آن نه تنها در کوتاه مدت بلکه در بلندمدت نیز می تواند مخرب باشد.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% در سال 2024 توسط Cassidy Horton Contributor بنابراین، سازمان‌ها چگونه می‌توانند فرهنگی ایجاد کنند که در آن ایمنی در هر کارمندی ریشه دوانده باشد؟
شناخت کارکنان در آموزش ایمنی یکی از رویکردهای استراتژیک برای تقویت یک طرز فکر ایمنی، ترکیب برنامه‌های شناسایی کارکنان در آموزش و آموزش ایمنی محل کار است – چیزی که شرکت ما در آن به مشتریان خود کمک می‌کند. در اینجا سه ​​مرحله برای پیاده سازی و اجرای آنها وجود دارد:
آموزش، آموزش و ایجاد انگیزه با استفاده از ابزارهایی که کارکنان برایشان ارزش قائل هستند. گیمیفیکیشن یک روش نوآورانه و موثر برای درگیر کردن کارمندان است زیرا آنها را قادر می‌سازد تا با سرعت خودشان یاد بگیرند، مفاهیم کلیدی را دوباره مرور کنند و از طریق رقابت دوستانه تیم‌سازی را تقویت کنند. علاوه بر این، می تواند موضوعات پیچیده را در یک محیط لذت بخش تر تجزیه کند.
در Rymax، جایی که ما برنامه‌های بازاریابی وفاداری را توسعه می‌دهیم، بیشتر مشتریان ما توکن‌هایی را ارائه می‌کنند که کارمندان می‌توانند پس از تکمیل آموزش ایمنی، آن‌ها را جمع‌آوری کرده و در وب‌سایت پاداش‌ها از آنها استفاده کنند. این نشانه‌ها انگیزه تعامل مکرر با مواد آموزشی را ایجاد می‌کنند، که جنبه‌ای حیاتی برای یادگیری واقعی آن است. آموزش نباید تنها به جلسات حضوری یا حتی سالانه محدود شود. باید ادامه داشته باشد تا کارکنان به طور مستمر از ایمنی آگاه شوند – از رفاه فیزیکی گرفته تا امنیت سایبری.
به کارمندان خود گوش دهید و علایق آنها را درک کنید. مردم از داشتن انتخاب در جوایز خود قدردانی می کنند، بنابراین از فرضیات در مورد ترجیحات خود اجتناب کنید. کارمندان به دلایل مختلف جوایز را انتخاب می کنند، بنابراین ارائه یک برنامه پاداش متنوع و جذاب کلید انگیزه است. من اغلب به مشتریان خود می گویم که همیشه از محبوبیت جاروبرقی ها به عنوان پاداش شگفت زده می شوم. بله، جاروبرقی! بسیاری از مردم به آنها نیاز دارند، اما به دلیل قیمت بالای آنها در خرید آنها تردید می کنند. با این حال، با توجه به شانس بازخرید یکی، پاسخ بسیار مثبت است.
مزایای ایمنی از طریق برنامه های شناسایی کارمندان، افسانه NHL، وین گرتزکی، به قول معروف، “شما 100٪ از عکس هایی را که نمی گیرید، از دست می دهید.” اگر کارمندان خود را درگیر نکنید، هرگز کسب و کار خود را توسعه نخواهید داد. کارکنان باید «تصویر را بگیرند» و بخشی از تلاش برای بهبود ایمنی باشند، که می تواند منجر به موارد زیر شود.
• افزایش بهره وری: کارکنانی که حضور دارند، نقش های خود را درک می کنند و به طور مشترک کار می کنند، بهره وری بیشتری دارند.
• روحیه بالا: ما ذاتا موجوداتی اجتماعی هستیم. برنامه به رسمیت شناختن این تمایل را تقویت می کند و حس اتحاد و رفاقت را در سازمان تقویت می کند. احتمال اینکه کارمندان شما به سفیران شرکت تبدیل شوند، برای جذب و حفظ کارکنان با استعداد بسیار مهم است.
• فرهنگ ایمنی تقویت شده: افتخار به انجام درست کارها – نه فقط برای اولین بار بلکه هر بار – در سراسر سازمان گسترش می یابد.
غیرقابل انکار، تضمین کیفیت و طرز فکر ایمنی اول دست به دست هم می دهند و می توانند از طریق برنامه های شناسایی کارکنان پرورش یابند. با پرورش فرهنگ سازمانی ایمن، شرکت ها می توانند از کارکنان خود محافظت کنند، کنترل کیفیت را تضمین کنند و فراخوان محصول را کاهش دهند. زمانی که شیوه های ایمنی جذاب و مفید هستند، سازمان ها می توانند فرهنگ آگاهانه تر و سالم تر را پرورش دهند. و هنگامی که کارمندان از طریق دریچه ایمنی کار می کنند، مزایا جهانی است – برای کارمندان، مارک ها، خرده فروشان و مصرف کنندگان. همه برنده می شوند.
شورای توسعه کسب و کار فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران فروش و game dev است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. پل گوردون پل گوردون، معاون ارشد فروش Rymax، پیشگام صنعت پرمیوم و مشوق در بازاریابی وفاداری است. مشخصات اجرایی کامل پل گوردون را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you adored this article and you would certainly such as to get even more details pertaining to اخبار خودرو وارداتی ثبت نامی kindly check out the web-page.