ارزش آفرینی در کسب و کار

Support ForumCategory: Questionsارزش آفرینی در کسب و کار
Belle Foos asked 1 week ago
Print Friendly, PDF & Email

یک نکته بسیار مهم. همین الان این را ملکه ذهنتان کنید. قبل از اینکه عمیق‌تر وارد مباحث سئو شده و به صورت تخصصی این کار را شروع کنید. باید بدانید که سئو، ساختن یک سایت برای موتور جستجو نیست. همه چیز یک رسانه مثل یک وب‌سایت به کاربرانش بستگی دارد و شما باید بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ همیشه به فکر کاربران باشید. نباید تمام فکر و ذکرتان تولید محتوایی باشد که گوگل عاشقش می‌شود. شما باید روی کاربر و نیازهاش تمرکز کنید.

تصور کنید می‌خواهید یک فروشگاه فیزیکی کیف زنانه راه‌اندازی کنید. اگر بهترین کفش‌های دنیا را بخرید، اگر بهترین فروشنده‌های دنیا را استخدام کنید. اگر بهترین و لوکس‌ترین دکوراسیون را انتخاب کنید، اگر قیمت‌های فوق العاده‌ای برای محصولات مشخص کنید، اگر در همه چیز بهترین باشید تبلیغات اما مغازه شما وسط یک بیابان بی آب تبلیغات و علف باشد، به نظرتان کسی هوس می‌کند از شما خرید کند؟

تبلیغات چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

انتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسب‌و‌کاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی آژانس دیجیتال مارکتینگ نیز با مشکلات زیادی مواجه می‌گردد.

لینک‌های دریافتی از صفحات خودتان (لینک سازی داخلی)
لینک‌های دریافتی از بخش‌های مختلف سایت (فوتر، سایدبار و …)
لینک‌های دریافتی از انجمن ها
لینک‌های نظرات (لینک‌هایی که از قسمت نظرات سایتها دریافت می‌کنیم)
نوع لینک‌های دریافتی که No Follow یا Follow باشند
لینک گرفتن از طریق پست مهمان یا Guest blogging
و …

مفهوم ارزش افزوده اقتصادی تا حد زیادی شبیه سود است، یعنی اختلاف قیمت محصول با حاصل‌جمع هزینه‌ها.
می‌دانیم که دولت‌ها هم مالیات بر سود شرکت‌ها را دریافت می‌کنند. پس چرا سیاست‌گذاران بسیاری از کشورها به سراغ مالیات بر ارزش افزوده می‌روند؟ چه تفاوتی میان این‌ها وجود دارد؟
پاسخ این سوال می‌تواند بسیار طولانی باشد.
اما مهم‌ترین نکته در این است که سود شرکت‌ها بر اساس صورت‌های مالی‌شان استخراج می‌شود و نحوه‌ی تنظیم حساب‌ها و احتمالاً‌ حساب‌سازی‌ها، می‌تواند به سادگی شرکت‌ها را زیان‌ده نشان دهد.
اما مالیات بر ارزش افزوده مستقیماً روی فاکتور فروش هر محصول دریافت می‌شود و شرکت‌ها کمی سخت‌تر می‌توانند از زیر آن شانه خالی کنند.
البته به خاطر داشته باشید که مثلاً اگر دولت، از عرضه‌کننده‌ی آرد، مالیات بر فاکتور فروش بگیرد و از شیرینی‌فروش هم دوباره درصدی از فروش را بگیرد، مالیات آرد دو بار حساب شده است.
به همین علت، دولت‌ها ارزش‌افزوده‌های پرداخت‌شده و دریافت‌شده را محاسبه می‌کنند و اختلاف آن‌ها را از شرکت‌ها می‌گیرند.
به طور کلی، در این شیوه، هم اطلاعات بسیار بیشتر و دقیق‌تری در اختیار دولت قرار می‌گیرد و هم، امکان سیاست‌گذاری دقیق‌تر در سگمنت‌های مختلف صنعت وجود خواهد داشت. مثلاً با معاف کردن بعضی سگمنت‌ها از VAT تا اعلام نرخ‌های متغیر مالیاتی و یا استفاده از ابزارهای دیگر.

من معتقدم که روح یک کسب‌وکار آنلاین، وب‌سایت آن کسب‌وکار است. توصیه می‌کنم هیچوقت سایت تبلیغات خود را قربانی Social Networks نکنید.