نبشی آلومینیوم چیست؟

Support ForumCategory: Questionsنبشی آلومینیوم چیست؟
Concetta Huitt asked 1 week ago
Print Friendly, PDF & Email

جمع‌بندی
به طور کلی، خرید نبشی برای پروژه‌های ساخت و ساز نیاز به بررسی دقیق چندین عامل مختلف دارد. این عوامل شامل کیفیت، اندازه، و ضخامت مواد مورد استفاده می‌شود. انتخاب نوع مناسب قطعات که با نیازهای خاص شما همخوانی داشته باشد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، قبل از خرید، قیمت‌های ارائه شده توسط تامین‌کنندگان مختلف را بررسی و مقایسه کنید تا با بهترین قیمت به خرید مقاطع مورد نیاز خود بپردازید. در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتری درباره خود قطعه نبشی هستید، می‌توانید به مطلب قيمت نبشی چیست مراجعه کنید.

مقایسه نبشی بال مساوی و نامساوی-پیوان مرجع قیمت آهن-md,hk
مقایسه نبشی بال مساوی و نامساوی
حجم و اندازه نبشی
ابعاد دقیق نبشی‌ها باید با نیازهای پروژه مطابقت داشته باشند؛ زیرا ابعاد نادرست می‌توانند مشکلات جدی در فرایند ساخت و ساز ایجاد کنند. اگر این مقاطع کوچک‌تر از ابعاد مورد نیاز باشند، قدرت تقویتی آن‌ها کاهش می‌یابد و ساختمان در معرض خطر قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، نبشی‌های بزرگ‌تر از ابعاد مورد نیاز، باعث هدر رفتن منابع مالی می‌شوند.

دسته بندی نبشی فولادی از نظر اندازه بال
نبشی‌ها از نظر اندازه‌ی طول بال به دو دسته‌ی نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی تقسیم می‌شوند. از این نبشی‌ها بر اساس نوع کاربردی که دارند استفاده می‌شود. این دسته بندی برای هر نوع نبشی لقمه و چه نبشی های فولادی صدق می کند.

تولید مذاب
یکی از کوره‌های خاصی که برای تولید فولاد زنگ نزن کاربرد دارد، با عنوان AOD شناخته شده و برای ذوب کردن آلیاژ در این کوره، از گاز خنثی آرگون یا VOD استفاده می‌شود. فولاد ضدزنگ علاوه‌بر آهن و کربن، از مواد ارزشمندی مانند کروم و نیکل حاصل می‌شود؛ وجود این عناصر در ساختار فولاد قيمت نبشی ضدزنگ سبب خواهد شد. تا مقاومت این مقاطع فلزی در برابر خوردگی و زنگ زدن افزایش یابد. زنگ زدن و خوردگی از نقاط ضعف فولاد خالص به شمار می‌رود؛ اما زمانی که فولاد با نیکل و کروم ترکیب می‌شود، مقاومت بیشتری خواهد داشت. همان گونه که گفته شد نیکل و کروم ارزش و قیمت بالایی دارند؛ ازاین‌جهت لازم است اتمسفر کوره مواد مذاب در حالت استاندارد باشد تا از هدررفت این عناصر جلوگیری گردد.

5. مدل فولادی A36
این نوع مقاطع قابلیت جوشکاری، خمکاری و ماشینکاری دارند و با توجه به قیمت آهن آلات، این محصول کم هزینه‌تر از دیگر نبشی‌های موجود در بازار است. از جمله کاربردهای این قطعات می‌توان به تولید ماشین‌آلات کشاورزی و تجهیزات ساخت‌وساز اشاره کرد.

این مطلب برای آشنایی هر چه بیشتر شما با انواع نبشی استیل، ویژگی ها، مزایا و روش های تولید آن به نگارش درآمده است. شکی نیست که به دلیل ویژگی های نبشی استیل و به ویژه ویژگی براق بودن آن این نبشی یکی از محبوب ترین نبشی ها برای استفاده های مختلف در صنایع متفاوت محسسوب می شود. شما نیز اگر قصد خرید نبشی استیل را دارید پس از مطالعه این مطلب و آشنایی کلی با این نوع نبشی بد نیست برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید با پشتیبانی پیوان تماس گرفته تا شما را بیشتر قیمت نبشی امروز راهنمایی کنند.

ریخته گری
شمش‌ریزی و شکل‌ریزی قيمت نبشی دو روش اصلی ریخته‌گری فولاد محسوب می‌شوند. برای ساخت مقاطع فولادی استیل مانند نبشی، بایستی روش شمش‌ریزی را به‌کار برد. این درحالی‌است که برای ساخت شمش‌های میانی استیل، از روش ریخته‌گری پیوسته استفاده می‌کنند. برای ساخت این محصول باید از بیلت استیل استفاده کرد و قیمت بیلت استیل می‌تواند تعیین‌کننده قیمت نبشی استیل باشد. تولیدکنندگان برای روش ریخته‌گری پیوسته از قالب‌های آبگرد مسی استفاده می‌کنند و میزان کیفیت شمشی که تولید شده، می‌تواند قیمت محصول را مستقیماً تحت‌تاثیر خود قرار دهد. در مرحله بعدی، بایستی فرایند نورد تکمیل گردد.